Evans - Cassie & Anas bröllopsdag

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Bröllopsdagen är här! Dagen i ära har Cassie och Ana bestämt sig för att hålla bröllopsfesten i Storybrooks lola kyrka. Inte alltför många är bjudna heller just för att de gärna vill ha sina nära och kära där... men även för att undvika paparazzis.




Själva ceremonin är väldigt fin och allra gladast är Cassies mamma Brooke och Cassies lillebror Damon. Brooke är lyckligast i världen över att faktiskt få chansen att se sitt äldsta barn gifta sig - speciellt med en sådan fin person som Ana. Damon är också stolt, han ser verkligen upp till sin storasyster! 


Ringarna träs på och inte ett öga är torrt. Vackrare kärlek än Cassie och Anas finns inte.


Paige tillhör de gladaste hon också. Att se sin mamma gifta sig trots alla motgångar hon haft är inspirerande... och att få en bättre styvmamma än Ana kan hon inte tänka sig. Hon har ju trots allt växt upp med henne! 




Bröllopstårtan, maten och drinkarna är serverade! Trots att det är få som blivit bjudna har de satsat stort på maten. Endast det bästa! 


Karaokemaskinen är mycket uppskattad... men dessvärre är Ana och Cassies skönsång! Ingen av dem sjunger ens lite bra men egentligen gör det inte så mycket, det är ju deras dag. Några kärleksfulla ballader senare tycker de dock att det är nog.

Resten av kvällen är det Paiges tur att prova på karaokemaskinen. Ana ser till att bekanta sig lite mer med Cassies lillebror Damon. När kvällen lider mot sitt slut åker makarna Ana och Cassie hem - för imorgon åker de till Shang Shimla!!! Paige stannar hemma för att ta hand om hunden Bailey. 


SummerSims

Åh vad fina Cassie och Ana är dagen till ära! :)

alice

Har du köpt sims 4 och ska du blogga något om det i sådanafall? :)

Svar: Jag har inte köpt det ännu. Men när jag köper det kommer jag absolut att blogga om det :)
"Kaka"

Mathilda

WCIF: Anas klänning

Olivia Jappz

Dom e så himla söta tillsammans, haha, nu e brooke gammal och jag har läst om henne sedans hon var en liten bebis ;_; Vad Familjen Evans växer..

Svar: Visst gör dem! :(
"Kaka"

Kajsa

Vilken generation är de nu?

Svar: Oj... bra fråga, det har jag glömt bort... 9 kanske? Jag har ett släktträd för dem men orkar inte leta upp det nu när jag sitter på mobilen :D
"Kaka"

Isabelle

WCIF Anas hår? :)

I :3

Åhh, va fina dom var!
Förresten gillar jag Evans! Har märkt att det har kommit en hel del inlägg om den familjen! Fast det stör inte ;D Bara kul att läsa, haha :D

Svar: Vad kul!
"Kaka"

Simsly

Vad kul att dem är gifta nu!

Isabelle

WCIF Anas hår? :)

Tove

Vad fina Cassie och Ana är! Love them. :)

Filippa

Gud vad fint bröllop! Hittade precis din blogg men blev kär så fort jag kom in på den. Hehe...

Men jag undrar en sak, om man har installerat sims 3 på en dator, kan man sedan installera det på något annan dator eller måste man köpa ett nytt sims spel?

Svar: Nej då, du kan spela det på flera datorer. :D
"Kaka"

Kajsa

Det har gått nästan två veckor n, vad hände med Evans???

Svar: Evans har jag lagt på hyllan ett tag framöver. Börjat blogga igen nu dock!
"Kaka"

Felicia

Så otroligt vackra bilder! Älskar bilden på Paige!

Svar: Tack!
"Kaka"

Anonym

Jag trodde det där var TS4! Det är ju skitsnygga fejs mm, som i TS4. Du... Bloggen är oaktiv :(

Svar: Börjat blogga nu igen... om TS4 dessutom ;)
"Kaka"

Someone

Hur går smekmånaden??

kajsa Flowerbear

Vart har du tagit vägen? gått mer än två veckor sen du la ut nåt????

Svar: Uppdaterat nu! :)
"Kaka"

Angelica

Besök gärna min The Sims 4 Legacy-blogg! :)

Svar: Ska kolla in den nu på en gång! :D
"Kaka"

Meia Lindholm

Vilken dator har du? Och hur tror du det fungerar till ts4? :)

Svar: Jag har besvarat det i min FAQ :)
"Kaka"

Anonym

Bloggen är oaktiv, du har förlorat läsare! Vad har hänt?

Svar: Tog en paus helt enkelt.
"Kaka"

poppan

jag älskar verkligen din blogg är mycket bättre en vad andra bloggar jag har läst är!
men när kommer ett nytt inlägg om Evans? gillar verkligen den familjen

Svar: Inget nytt om Evans - men däremot TS4!
"Kaka"

Meia Lindholm

Jag har kollat lite på elgigantens hemsida, eftersom jag letar efter en ny dator, vilken tror du passar bäst till sims 4 & 3 av dessa,

Acer Aspire V3-772G 17.3" (Och enligt elgiganten är dessa datorer, Ace Aspire (osv) inte samma datorer. :))
Acer Aspire V3 - 772G 17.3"
MSI GE60 2PC-200NE 15.6"

Som dessutom är prisvärd?

Jag kollade på the sims hemsida, och kom fram till att dessa var kraven för the sims 4:
PROCESSOR: Intel core i5 eller snabbare, Minst 2,0 GHz
MINNE: 4GB RAM
HÅRDDISK: Minst 9 GB ledigt hårddiskutrymme med minst 1 GB extra utrymme för eget innehåll och sparade spel
GRAFIKKORT: NVIDIA GTX 650 eller bättre

Meia Lindholm

Nu kommenterar jag igen, heheh.
Men jag undrar om du skulle vilja ge ditt svar på denna (länkar strax) bloggen istället, så skulle jag kunna samla allihopa på ett och samma ställe?

http://lastsims.blogg.se/2014/october/jag-behover-din-hjalp-2.html#comments

kajsa Flowerbear

Gått 1 månad nu.. hallå????

Svar: Tillbaka nu.
"Kaka"

Ister

En månad utan simsing :(

Svar: Nu är jag tillbaka!
"Kaka"

CHAOS

Så fina de är ihop!

Svar: Eller hur! :)
"Kaka"

Olivia Jappz

Har du slutat med Evans helt? Jag minns att jag väntade i dagar för att få se smekmånaden.. Jag tycker lite mer om Sims 3 bloggande men Sims 4 är fortfarande väldigt bra. Kommer det aldrig ett nytt inlägg om sims 3?

Svar: Det KOMMER inlägg om The Sims 3 NÅGON gång. Jag vet inte när. Just nu har jag ingen lust för Sims 3. Det kan dröja dagar, veckor, månader eller år. Men tillslut dyker det upp något :)
"Kaka"

LIlla sims älskaren

Hejj Kaka! Jag älskar familjen Evens! Jag har bara följt dem sedan Cassie blev ungdom men jag har läst igenom alla generationer 2 gånger! Din blogg är verkligen bäst och mycket bättre än andra jag läst. Jag hoppas verkligen du fortsätter på Evens någon gång när du tröttnat på The sims 4. Kram <3

Svar: Tack fina du! Jag kommer att fortsätta med dem, någon gång. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?