TS4: Lexie Lockwood

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood
Säg hej till min nya sim - Lexie Lockwood! Hon är den jag kommer utforska The Sims 4 med och hon som ska driva generationerna vidare. Vill även tillägga att jag till en början kommer att spela utan CC, även om jag egentligen vill göra det ganska direkt. 

Lexie Lockwood är hennes namn (kan ni gissa vilken tv-serie jag blivit inspirerad av?) och hon är en sim som älskar tatueringar, färgerna svart och egentligen allt som jag själv tycker om. Hon bor i ett litet hus i staden Oasis Springs och vill jobba sig uppåt inom underhållningskarriären. 


Som nyinflyttad hade hon inte mycket i kylskåpet så därför var en äggröra det mest exklusiva hon kunde göra. 


Det första ställe hon bestämmer sig för att besöka är baren i Oasis Springs. Det räcker inte heller med en drink, två ska det vara! Ett bra sätt att mjuka upp nerverna för att lära känna lite av stadens invånare.

Sen tar hon nervöst upp micken som står där så inbjudande i hörnet. Hon försöker dra några skämt men misslyckas ganska stort... hon som annars har egenskapen självsäker blev snabbt lite osäker...


Sandra Sjödén

Rätt så säker på att det är The Vampire Diaries! :)

Svar: Jajjamän ;)
"Kaka"

Elin

Åh det var jättelänge sedan jag spelade sims, roligt att du loggar om sims :)

Emma (simssdream.blogg.se)

AHhh älskar tvd!

Svar: Jag gjorde det... eller ja, jag GÖR det. Men har tagit en paus för att det händer så förbannat mycket hela tiden.... haha
"Kaka"

Anonym

YES. YES. YES.

Det ska nämligen bli askul att följa henne, och ditt ts4 spelande.

Jag hoppas du blev lika nöjd som jag blev med spelet :D
Kramar Meia (hon du accade på fb heheh - jättekul.. )

Svar: Njaaa, det är i alla fall inte sååå dåligt som jag trodde att det skulle vara. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?