TS4: Gör objekt större!

| Postat i: Tips
Visste ni att man kan göra objekt galet stora i The Sims 4? För att göra det ska ni välja det objekt ni vill förstora, trycka ALT GR + Å så woooops har ni förstorat objektet. 



Feicia

Mitt problem är att jag inte kan får objekten mindre för det har jag läst också ska gå... Kan bara göra dem större och sedan måste jag radera dem om jag vill ha tillbaka dem till ursprungsstorlek.

Anonym

Hur trycker man på ALT GR+ Å



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?