Jag har köpt The Sims 4!

| Postat i: The Sims 4
Hello there guys! Jag vet, det blev en paus och jag har varit en riktig dålig bloggare som varken skrivit något eller ens svarat på alla era kommentarer. Förlåt mig, men jag helt ärligt inte orkat eller haft någon lust whatsoever. Tack ni som stannat kvar och framförallt ni som haft överseende med detta, I LOVE YOU.

Idag har jag i ett svagt ögonblick köpt The Sims 4! Jag är egentligen inte alls taggad på det och hade egentligen inte velat köpa det redan nu, men jag kände att varför inte. Lönen har precis rullat in på kontot så why not. Så nu kommer jag lägga The Sims 3 och allt som hör till på hyllan i ännu ett tag framöver. Jag är väldigt oförberedd på The Sims 4 - jag har varken läst bloggar eller ens följt med i hur spelet utvecklats pga brist på intresse. Jag får se om jag ändrar min uppfattning om The Sims 4, för som ni vet gillar jag det inte alls.

 


Beautynotes

Men whooot!! Har sims 4 kommit ut? Hur har jag missat det?! :O

Svar: Jadå, det kom ut för ett ganska bra tag sedan :D
"Kaka"

Jehn

Välkommen tillbaka! :)

Svar: Tack!
"Kaka"

I :3

Va kul att du är tillbaka! :D

Svar: Tack du!
"Kaka"

Stephanie Snowhall

Kul att du är tillbaka :D

Svar: Kul att du tycker det, tack! :D
"Kaka"

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Åh jag är faktiskt lite besviken på sims 4, kommer kanske gå tillbaka till sims 3 lite då och då.

Svar: Samma här, är ortoligt besviken... men ska verkligen försöka hålla mig till TS4 och utforska det så mycket som möjligt.
"Kaka"

Feicia

Sims4 är ett ok spel än så länge men eftersom man har allt till sims 3 så blir 4:an lite fattig. Kul att kanske få se lite sims 4 från dig i alla fall :)

Svar: Jodå, du kommer få se en hel del från TS4. Kommer försöka satsa på att hålla mig till det spelet och uppdatera så mycket som möjligt om det. :D
"Kaka"

Lillasimsälskaren

neeeeej! du kommer väl fortsätta på familjen Evens..

Svar: Såsmåningom, men inte nu på ett tag :)
"Kaka"

Lillasimsälskaren

tack men det är roligt att följa din nya familj med men jag bara älskar familjen evens



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?