TS4: Lockwood - Mason & Nina Caliente

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Att blanda drinkar var inte riktigt Masons grej, så han går till en av de proffessionella barerna istället för att träffa lite människor och slösa lite pengar på drinkar. Inte det smartaste draget när han bara har några hundralappar i fickan.

Väl där träffar han skönheten Nina Caliente (känner ni igen henne från The Sims 2, det gjorde jag direkt!) som han snabbt börjat prata med. Med sin utåtriktade egenskap blir de snabbt goda vänner.


Nina ber om att få komma hem med Mason, tydligen vill hon gärna se hur det nyaste tillägget i Oasis Springs bor. 


Utan att ha sagt ett ord sätter hon sig på sängkanten i det tomma sovrummet. Mason förstår hennes pik och följer efter henne in dit. 


Det ena leder till det andra... utan att Mason ens behövt använda sina töntiga raggningsrepliker.


En följare

Hej!
As-bra blogg alltså. Jag vill veta vad som händer med Nina och Mason. Kommer dom få barn? Hade varit spännande!

Svar: Du får se ;)
"Kaka"

Snöbollen

Hej! Jag kände igen Nina direkt när du skrev det, fast jag inte har sims 4 (bara 2 och 3) Men hon är ju blondin i tvåan, men hennes syster vad hon nu hette är ju rödhårig.
Kram



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?