TS4: Lockwood - Ledsna miner

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

På torsdagen kommer Summer över, helt utan anledning men Mason är ändå glad att hon kommit förbi. Mason tycker att hon ser lite ledsen ut men tar inte tillfället att fråga.


Mitt i allt knackar det på dörren och genom fönstrena ser de att det är Ariana som kommer på besök. Mason skuttar glatt upp ur soffan och öppnar dörren.


De sitter och pratar en stund, om allt och ingenting. Ariana berättar en hel del om sig själv, i och med det berättar Mason även en hel del om sig. Summer blir plötsligt riktigt ledsen, kanske känner hon sig bortglömd. Tredje hjulet kanske, vem vet.

Mason och Ariana klickar tillsammans och tycks inte bry sig om Summers ledsna miner. De har helt plötsligt bara ögon för varandra och flörtar hejvilt. 


violassims

Åh jag bara älskar att följa Mason! Och dina bilder, gaaaah!!
Stackars lilla Summer :(

Svar: Kul att du gillar bilderna då :D
"Kaka"

Tjejen

Är det du som har gjort Ariana eller finns hon redan i spelet

Svar: Jag har gjort henne :)
"Kaka"

Carro - geek n' gamer

Oooh vad dom är söta tillsammans :'3 Kramisar Carro

Anonym

Aw, stackars Summer :(
Tänk så har hon kanske gjort slut med sin pojkvän och därför gick hon till Mason? xD

Svar: Ja, kanske det.. xD
"Kaka"

I :3

Synd om stackars Summer :c cx

Simser

Dumma Mason :(

Olivia Jappz

Vad ledsen Summer ser ut, det gör mig själv ganska ledsen att bara se henne sitta där.. Men kan inte låta bli att bli pirrig när jag ser Mason & Ariana tillsammans! :D

Svar: Haha, ja... stackars Summer.
"Kaka"

Lifeasasimmer

Summer är så fin!

Svar: Jo, visst är hon :D
"Kaka"

Tjejen

Finns Nancy markövertag med i spelet, eller har du gjort henne själv?

Svar: Hon finns med.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?