TS4: Lockwood - Fest

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Mason bjuder över alla hans vänner... som förövrigt bara är utav det kvinnliga könet. Men det gör ju inte honom något!


Ariana kom också med i sällskap med Summer. Mason och hon låtsas inte om att de såg varandra tidigare på gymmet, utan de hälsar på varandra precis som om de inte sett varandra förr, för att göra Summer nöjd. Ariana kollar flörtande på Mason vilket gör han förvånansvärt obekväm, det är som att hennes blick kan se rakt in i hans själ.


Summer går senare in i sovrummet och sätter sig vid Masons tomma skrivbord. Mason sätter sig på sängen, tackar lite casually för att hon kom över på fester men även för att hon tog med sig Ariana. Han berättar om den där konstiga känslan han inte kan låta bli att känna när hon kollar på honom. Summer fnittrar bara och vinkar flörtigt, hon menar att Mason bör lägga in en stöt på Ariana eller bjuda henne på en riktig dejt. 

Men innan Mason hinner sätta de orden i gärning hinner festen ta slut och alla går hem för kvällen. Festen i sig blev inte särskilt lyckad, men gästerna var iallafall nöjda över att ha blivit bjudna. Som en sista grej innan Mason går och lägger sig så fixar han det trasiga kylskåpet.


Olivia Jappz

Längesen jag skrev här, det var nog för jag du tog en paus när du skrev om sims 3 så jag väntade ett långt tag utan att kolla på bloggen. Dock så råkade jag vänta för länge.. Måste bara säga jag älskar dina Sims 4 inlägg totalt! Och att Ariana såg väldigt het ut på festen måste jag säga. ;)

Svar: Ja, visst gjorde hon, haha ;D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?