TS4: Lockwood - Hardworking

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Dagarna faller ihop med varandra och det enda Mason gör är att jobba. Riktigt långa arbetsdagar i restaurangen och restaurangens nattklubb gör att han ofta inte slutar förrän på småtimmarna. Men han vet att detta är det han måste göra för att nå sin livs dröm inom matlagningens världar.


Han äter alltid frukost framför teven, oftast blir det rester pga tidsbrist men just idag är han ledig och hinner laga en riktigt lyxig baconmacka.


Han går sedan över till det där mystiska trädet, han har hört att det kommer leda till en annan del av staden. Han vattnar trädet och till och med pratar med det, men det tar så lång tid för något att hända att han istället bestämmer sig för att gå tillbaka till huset.

Det har redan hunnit bli kväll, istället för att bjuda över Nina eller någon annan kvinna bestämmer han sig för att plugga lite mixologi. Han har nyligen köpt en ny bok med en massa tips och knep för att göra de godaste drinkarna.


Philippa

hej var ligger detta trädet?

Svar: Om jag kommer ihåg kan jag visa det i ett inlägg. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?