Pooler i The Sims 4

| Postat i: The Sims 4
Något många klagat på, inklusive jag själv, är det faktum att det inte finns några pooler i The Sims 4. För mig var det en självklarhet att det skulle finnas med tanke på att det alltid funnits i tidigare spel. Men nu så! Nu har skaparna lyssnar på oss spelare och gjort en GRATIS update vi kan ladda ner från och med idag.



Anonym

Hej! Älskar din blogg som mänga andra, men kan du inte börja med att lägga upp två inlägg varje dag? <3

Svar: Ja, om ni önskar det kan jag absolut schemalägga det så! Lägger bara upp ett inlägg om dagen pga att folk verkligen ska läsa istället för att bara skumma igenom :D
"Kaka"

Felicia

Så skönt att de äntligen är här!!!

Mathilda

kan du länka var man laddar ner? det står att man gör dte på sims 4 när det är igång men vart?

Svar: Du gör det via origin, högerklicka på The Sims 4 och tryck på uppdatera så är det klart sen. Förstår du hur jag menar eller vill du att jag gör ett inlägg om det när jag slutar jobbet idag? :-)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?