Intervjuad av MeiaLindholm.se

| Postat i: Allmänt
Hej simsare! För några dagar sedan fick jag ett mail av en tjej som ville göra en liten intervju med mig om min simsblogg. Självklart ställde jag upp och tänkte nu dela med mig av intervjun som hon nu lagt upp på sin blogg. Om det är någon annan som har frågor till mig eller vill göra något sådant här får ni gärna maila mig på [email protected].

 


Meia

Jag måste säga detta en gång till: tack så mycket för att du var med :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?