Evans - Growing up

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke har växt upp till ett barn. Hon hatar naturen, älskar kylan och är väldigt lätt imponerad av sig. Hon vet ännu inte vad hon vill göra när hon blir stor och är därför väldigt ivrig till att lära sig vilka färdigheter som helst.


Blake studerar hårt men har "endast" ett VG på gymnasiet. Han satsar mycket på skolan eftersom att han ännu inte vet vad han vill göra i livet, så att ha höga betyg och en massa färdigheter gör det lättare för universitetet. Tankarna lutar mot att jobba och studera inför militären eller proffsidrotten när han växer upp. (Vad tycker ni?)


Elijah har nu kommit in på de sista dagarna i livet. Trots 63-års ålder har han ännu inte tänkt på pensionen, att skådespela är inte särskilt tungt och han gör det gärna tills dagen han dör. 


I och med alla tankar om vad man ska göra när man blir stor sitter Brooke och pratar om världen med sin far. Brooke vill gärna resa och upptäcka världen när hon blir äldre. Pappa Elijah berättar dock att tanken är att hon och sin storebror Blake ska studera på universitetet tillsammans först.


I skolan har Blake lyckats få många vänner - men hans allra bästa vän är en kille vid namn Erwin Nåthberg. De två står varandra riktigt nära och krigar på i skolan tillsammans.


Hösten har kommit till Storybrook County! Blake och Brooke har fortfarande en riktigt bra syskonrelation. Brooke avgudar sin storebror och vill bli precis som honom. 


Och när det är höst innebär det skördefest! Familjen Evans bjuder in alla bekanta för en riktigt stor fest. Alla inbjudna plus några till kommer, vem vill inte komma till en fest som kändisar håller i?

Även några av Blakes kompisar kommer. Självklart är Erwin där.


Thea

Jag tycker att Blake ska jobba inom militären. :D :P

Siri

Gud så fina bilder! :D

Emma

Jag tycker han ska jobba inom militären

Violassims

Äntligen som jag längtat! :D
Jag tycker att han ska jobba inom militären, mycket ovanligare än polisen :)

simmarsmulan

Så kul att du börjar komma tillbaka :D Tycker även jag att Blake ska jobba inom militären :)

simmarsmulan

Så kul att du börjar komma tillbaka :D Tycker även jag att Blake ska jobba inom militären :)

Peter

Jag tycker att det är en bra idé att inleda en karriär inom militären!

Rolo

Kul med familjen Evans! Tycker Blake ska bli militär, han känns rätt diciplinerad efter vad vi fått se :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?