Evans - Fest

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Blake är ju mycket för att hänga med sportfånarna medans Brooke egentligen hellre hänger med rebellerna... men en dag går hon ändå med på att komma med Blake till bowlinghallen. Väl där har dom faktiskt väldigt roligt trots att Brooke förlorade.

En kväll håller Brooke och Blake i ett stort juicefatsparty. Det kommer människor från alla olika umgängeskretsar.

Brooke är inte särskilt populär bland tjejerna på campus längre. De anser att hon bara sliskar åt sig deras killar hela tiden. Visserligen är det sant... men Brooke kan ju inte rå för sina kändisföräldrar eller sin sociala förmåga. Bitchblickar blir en del av vardagen.


Blake är populär bland alla gäng, men speciellt bland rebellerna och sportfånarna. Han har många goda vänner men han och Brookes gemensamma vän Leonard Shelly är en av hans närmaste.


Brooke fortsätter raggningsrundan på sitt förra sällskap Jeffery Dean. Han är dessvärre inte intresserad av henne ikväll och nekar hennes försök.


Sara

Jag har scrollat ner lite om Familjen Evans och det var väldigt spännande att läsa hur Familjen Evans har utvecklat/framåt. Alltså jag brukar att ge upp efter när jag har spelat två generationer men inte du. Hur orkar du det? Har du mål med det? ^^

Nu är jag väldigt sugen att spela Sims 3 men problem att min bärdator, Mac går alltid hackar när jag spelar Sims 3. Jag vet inte varför det blir så, speciellt när kommer den där konstiga "svarta rutan" rör sig under när jag spelar det. Hoppas att du har tips om det.

Fortsätt att blogga! Gillar vekligen om din blogg!

Svar: Jag har inte direkt något mål eller så, jag gillar helt enkelt att spela i många generationer bara. Har du provat att rensa cachen och liknande för att få spelet att gå snabbare? Jag har en guide om det annars! Och vad kul att du gillar bloggen, tack så jättemycket <3
"Kaka"

Thea

Nice.

Violassims

Gillar starkt hur mycket du utvecklas i Evans berättelsen! Det är riktigt roligt att få chansen att följa din berättelse :D

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!! :'))
"Kaka"

Nathalie

Älskar the sims! Har inte spelat på sketans länge, måste skaffa mig en ny skärm till datorn.

Svar: Jaså! Hur kommer det sig att du behöver en ny skärm?
"Kaka"

Samantha

Alltså jag måste bara säga att dina bilder är fantastiskt fina! Älskar dem!
Ha en bra dag! :D

Svar: Tack så mycket :)
"Kaka"

Elzzor

Hej! Jag läser din blogg dagligen och tycker att dina simmar är sjukt fina! Hur tänker du när du väljer kläder och liknande?

Svar: Hej! Vad kul att du gillar min blogg. Jag tänker inte så mycket när jag väljer kläder, mest bara att det ska passa min sims personlighet och stil :)
"Kaka"

Sandy

Sv: Universitetsliv är nog min absoluta favorit! Tycker det är välgjort och gillar de sociala grupperna haha. Ett annat stort plus i kanten är ju att simmen kan börja på nivå fyra i en karriär, vilket gör att det går mycket snabbare att jobba sig upp till nivå 10 och uppfylla livsönskan :D

Bella Seaside

Fina bilder :D

Svar: Tack!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?