Evans - Älskar kylan

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Brooke och Blake är varandras bästa vänner och spenderar större delen av vintern tillsammans. En dag är de ute i stadsparken och har snöbollskrig, en annan dag åker de skridskor eller bygger igloos. Brooke som absolut älskar kylan har ingenting emot att vara ute i timmar.


Rolo

Älskar Evans! Kul att du är igång igen ;D

Elvira

Gud vad smart med en Sims blogg, blev jätte sugen på att spela Sims nu :)

Svar: Bara att börja med det! :)
"Kaka"

Diana

Åh herregud vad jag är glad att du kommenterade i min blogg så att jag hittade din blogg! Haha.. är ett stort sims-fan! också spelat sedan det första kom ut! Har dock köpt ny dator nu så har inte alla expansioner installerade, har bara sims 3, sims 3 nightlife och high end. Jag Dööör så fint hår de här gubbarna har! Vart har du fått tag i dem? Utav allt det som jag laddat ner sedan tidigare har kanske 40% fungerat i spelet.. har du något tips på varför det blir så?

Svar: Just de här frisyrerna i detta inlägg hittar du på den här sidan: http://beaverhausenx.tumblr.com/tagged/custom-content Och jag har aldrig riktigt haft något problem med det jag laddat ner. Vad menar du med att det inte fungerat? :)
"Kaka"

Diana

Ja.. Alltså att jag har gjort en "mods" mapp i sims mappen som man ska, lagt in package filerna men det jag laddat ner dyker sedan inte upp i spelet. :S

Svar: Har du resource.cfg-filen? Det brukar vara ett vanligt problem :) Annars vet jag tyvärr inte.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?