Downloadstips - Tatueringar

| Postat i: TS3: Downloadstips
(finns endast i packageformat)


Stina

Hej igen! SJUKT Nu när jag kunde gå in och kika vem du var så ser jag att du är ju den simsblogg ja följer för att få sjukt fin inspiration på allt till mitt spel! :D Haha. Kul du hitta till mig via ett annat sätt (kissebäbisarna på spottlight på blogg.se). Gillar din Evansfamilj! ^_^

Svar: Vad kul att du får inspiration från min blogg, tack! :D Och ja kissebäbisarna var jättesöta. Läste något om att de skulle heta Link & Zelda? Min kattunge heter nämligen Zelda och när jag köper en hane i framtiden hade jag faktiskt tänkt döpa den till Link... hahaha! :D
"Kaka"

Kailey Moonborn

Tatueringar är fan livet lol

Stina

Hah :D Vad perfekt ^_^ Ja som två gamers vi är jag och sambon så var det nästan självklart att det blev dom namnen. Peach & Mario klingade inte lika sött tyckte vi :P



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?