Downloadstips - Klänning

| Postat i: TS3: Downloadstips
Finns i package & sims3pack. 


Junie Bloomh

Hej<3 Älskar din blogg! Joooe, det är såhär att min data var rätt så snabb när jag spelade sim men så laddade jag ner en sak på sims3.com och allt blev super segt, nu har jag typ tagit bort allt från min data och installerat om, så jag vill typ inte göra samma misstag igen XD Men vet du om din data blir segare när du laddar ner såna här saker?? Tacksam för svart fort (väldigt sugen på att ladda ner) XDXD <3333

Svar: Hej! Vad roligt att du gillar min blogg, tack så mycket! Min dator eller mitt spel blir inte segt alls. Men jag är väldigt noga med vad jag laddar ner! :) allt jag tipsar om på min blogg bör du med all säkerhet kunna ladda ner, för de sakerna jag tipsar om har jag själv i mitt spel utan problem. Jag laddar aldrig ner från thesims3.com längre tillexempel eftersom att jag inte alls litar på den sidan. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?