Evans - Tiden går, obviously

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Eftersom att Dylan fortfarande är egentföretagare och därmed är hemma väldigt mycket hinner han alltid ta hand om minstingen Damon. Det må vara lite tråkigt att jämt vara hemma, men det är så värt det när han får spendera tid med de han värdesätter mest.


Att Dylan ofta är hemma gör att Brooke kan jobba mer men framförallt behålla kontakten med sin bror Blake och hans man Erwin. De har fester ganska ofta, och eftersom de bor så nära varandra ser Dylan inga större problem med att hon är där och hälsar på.


Cassie umgås fortfarande med sin klasskompis Erich, även om hon inte riktigt förstår sig på det här med allt spelande. Tv-spel, datorspel och allt som har med det att göra. Cassie föredrar att stå och mixtra vid kemibänken, vara ute och kasta ägg på hus eller annat rebelliskt. Innerst inne kan hon tycka att Erich är tråkig, men det är ingenting hon säger högt.


Brooke blir bara äldre och känner ibland lite ångest över de drömmar hon inte uppnått ännu. Medelålderskriv har hon också... Hennes största dröm i livet är ju fortfarande att bli stjärn-nyhetsankare. När det målet är uppfyllt har hon planer på att pensionera sig, leta nytt boende åt ungarna och sen bara leva livet med sin livs kärlek, Dylan.


Alla i familjen står varandra väldigt nära. Samma gäller husdjur. Hunden Luigi har även han åldrats och är inte lika pigg som han en gång var.


Anonym

Super bra skriv mer!

Mira;)

Hej! Äntligen har det kommit ett nytt upplägg<33 Har licksom gått in varje dag och kollat xD Men nu har jag också en liten undran:) Skulle du kunna länka min blogg, alltså i sidpanelen... Den är ny och jag ser värkligen upp till dig så det skulle varit mäktigt! Älskar din blogg!!!! :*// http://simsmore.bloggo.nu

Svar: Vad kul att du gillar min blogg! Tack så mycket.<3 Jag kan absolut länka dig senare, påminn mig om jag glömmer bort!
"Kaka"

Kajsa Flowerbear

Har Luigi blivit åldring?

Svar: Ja, det har han! :)
"Kaka"

Emilia

Vet du hur man avinstallerar en speluppdatering i sims 3?

Svar: Tyvärr inte, men google har svar på allt! :)
"Kaka"

Antonia

Jag måste bara säga, jag hittade precis din blogg och jag är kär i den! Alla bilderna och texter. Du fick mitt intresse för att börja spela sims igen efter ett långt uppehåll. <3

Svar: Tack, vad gullig du är <3
"Kaka"

Anonym

Hej skulle du kunna ha en ritning på huset evans bor i för att jag skulle vilja bygga ett för det är så otroligt gint!

Svar: Tyvärr, det orkar jag inte göra hehe :) De har dessutom flyttat nu, sorry!
"Kaka"

Olivia Jappz

Jaag läääängtar till nästa inlägg! Börjar kolla på gammalt inlägg för jag har så tråkigt nue.. D:

Svar: Nu har det kommit nya inlägg.
"Kaka"

Ines

Skulle du kunna tipsa om lite bra ytterkläder för årstider?

Heej.

Vart har du laddat ner Brookes hår? ( det på bla. näst sista och sista bilden. )

Anonym

När kommer det ett nytt inlägg?

Svar: Nu har det kommit nya inlägg.
"Kaka"

Emma och Isis

hej vill du göra ett länkbyte?

Emma och Isis

hej vill du göra ett länkbyte?

Maja

Super! Kollar in desperat varje dag för att kolla nya delar. Du är min favorit som skriver simshistorier. Har läst igenom alla dina serier! ❤

Maja

Super! Kollar in desperat varje dag för att kolla nya delar. Du är min favorit som skriver simshistorier. Har läst igenom alla dina serier! ❤

Maja

Super! Kollar in desperat varje dag för att kolla nya delar. Du är min favorit som skriver simshistorier. Har läst igenom alla dina serier! ❤

Karin

Saknar dig :3

Kajsa Flowerbear

Nu är du så oaktiv igen! :(
Kom tillbaks :(

Svar: Nu är jag aktiv igen!
"Kaka"

disa

Hej! Var kommer fågelburarna över brookes säng ifrån? Och vill du vara snäll och tipsa om något bra poster set, har inte hittat några fina själv men du har massa fina posters.

Svar: Om du kollar i min downloadskategori kan du se att jag tipsat om posters och sådant många gånger! :D Ska se om jag hittar fågelburarna osv.
"Kaka"

Alma

Jätte fin blogg! Men blogga mer!

Svar: Bloggar mer nu. Jag tar mina bloggpauser ibland.
"Kaka"

Jossan

WCIF: tavlan med text?

Svar: Svarar på det i ett inlägg nu!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?