Evans - Upptagna med livet

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke har äntligen nått sin livsönskan, att bli stjärn-nyhetsankare. I och med befodringen fick hon en stor bonus, nya arbetstider och självklart högre lön. Kvällens huvudnyheter kommer nu levereras av Brooke. Hon är numera den mest betrodda i hela Storybrook County gällande nyheter och "det senaste".


Cassie som ännu inte fått något jobb sysselsätter sig med att jobba på den fysiska färdigheten. Tydligen ska de behövas om hon vill jobba inom det kriminella, man måste ju kunna springa iväg från snuten! 


En kväll samlas familjen för att slötitta lite på teve. Det är inte ofta familjen samlas såhär, alla har fullt upp med sitt. Och med ett så stort hus som de har nu är det lätt att inte stöta på varandra på hela dagen. 


När det inte längre är något bra på teve och det är dags att gå och lägga sig ber lille Damon Cassie om en godnattsaga. Cassie som inte står så nära sin bror längre tackar självklart ja, de måste komma närmare varandra ju! 

 


SimZims

GUD VAD KUL ATT DU ÄR TILLBAKA!!! Hehhe satt och skrek "SHIT" för ett litet tag sen nr jag såg att du var tillbaka och hur fin bloggen blivit! :D

Svar: Åååh tack <3
"Kaka"

Eucala

Vad händer om jag tar bort en sims3pack-fil utan att avinstallera den? Kommer prylen finnas kvar i spelet ändå?

Pss: Älskar din blogg!

Svar: Den kommer att finnas kvar i spelet! :D Vad kul att du gillar min blogg, tack så mycket <3
"Kaka"

Jennas Sims

Hej! Jag är tokkär i din blogg, älskar hur du skriver och är helt indeed över hur länge du haft Evans! Hel grymt!

Måste dock fråga en sak, var har du laddat ner Brookes hår som hon har på första bilden? :-)

Svar: Åh, vad kul att du gillar min blogg! Tack så mycket! Jag kan tyvärr inte svara på det just nu, sitter nämligen på Arlanda och ska till Belgien. Svarar på det när jag kommer hem nästa vecka! :)
"Kaka"

Cocco

WCIF: Tavlorna, den med löven. ;)

Svar: Ska ta mig tid och svara på det om några dagar när jag är hemma igen :)
"Kaka"

Jennas Sims

Hej! har inte sett att det kommit upp något WCIF inlägg än om Brooke's hår, kanske har du det stressigt eller så har du glömt bort det. Men jag undrar var Brooke's hår kommer ifrån på första bilden? :-)

Svar: Nej, det är tyvärr så att jag ännu inte lyckats hitta exakt det håret. Hittar jag det så hör jag av mig och lägger upp ett inlägg om det!
"Kaka"

Sanna

gud vad jag älskar din blogg! WCIF Damons säng?:)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?