Evans - Annat var det förr

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Innan det är dags att åka till jobbet sätter sig Cassie och ser igenom nyheterna. Inte mycket intressant händer i Storybrook County, det är mest kändisar som hamnat fel i livet eller brottslingar "som inte är bra på det de gör" menar Cassie. 


När hon, flera timmar senare, kommer hem igen är det med ett leende på läpparna. Hon har nämligen blivit befodrad igen! Denna gång är hon redan på steg tre i den här karriären, alltså numera en buse. Det innebär att hon ska skydda de som är högre uppsatta, som en livvakt tillexempel. Så nu är det dags att börja hårdträna! 


På tal om ingenting har Brooke och Dylan köpt sig en ny säng också. För livspoängen de tjänat ihop... en svävarsäng blev det. Vad den är bra för vet ingen, lite positiva humöreffekter but that's all. 


Dylan känner för att komma närmare sin son, de umgås inte så mycket som han hade önskat. Så ute på gården leker de tagare med varandra... Damon vinner eftersom att pappa Dylan har så ofantligt dålig kondis.


...när han kommer in igen står Brooke framför de stora fönstrena och skrattar. "Herregud, vad dålig kondis du har Dylan! Annat var det förr... är det inte så, GUBBEN?" säger hon. Dylan ger henne en småsur blick tillbaka. 



SimZims

HAHAHA på bilden där Dylan står vänd mot planket och flåsar trodde jag först att han (Dylan) stod och bankade huvudet i väggen... Vatusan gör han?! tänkte jag först sen såg jag bilden efter och då blev det som ett stort Ahaaa :P xD

Svar: Haha! Jaa, det såg ju faktiskt ut som det nu när jag kollade :)
"Kaka"

SimZims

Förresten, WCIF sängöverkastet på Brookes och Dylans säng? :) Sjukt fint!

Svar: Ska svara på det sen när jag kommer hem nästa vecka! :)
"Kaka"

Olivia Jappz

Cassie börjar bli mer och mer lik Brooke, tror dock att det är Brooke som hon liknas mest. :3 Damon liknar jätte mycket Dylan om man ska vara ärlig, samma ansikte på den där bilden när dom leker tagen. O:



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?