WCIF: Juns utsläppta hår

| Postat i: TS3: Where Can I Find

Svar: Du hittar håret [här hos Shock & Shame].


Ellie

Tack så mycket :)

svea ~ maveidesvea ★

Veckans blogg vinnaren är nu utsedd, gå in på bloggen och kolla om det blev just DU som vann. Om inte så kör vi igång med en ny omgång i samma inlägg :)

Julia :)

Jag gillar verkligen håret på tjejen i headern vart kan man ladda ner det?? :)

Svar: http://simsing.blogg.se/2014/january/wcif-cc-fran-simmen-i-headern.html
"Kaka"

Ines och Hanna

Hej! Vi har svarat på frågan ang namnet. Du får gärna gå in och kolla. Kram

Anonym

Hur gör man för att få en sim att tatuera sig?

Svar: Har du Drömjobb? Då kan du göra det i CAS eller gå till den allmänna tomten där stylisterna är och tatuera sig i tatueringsstolen. Den stolen kan man även köpa i köpläget - allt jag skrivit nu går endast om du har Drömjobb.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?