Evans - Välkommar generation 8

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Huset byggs ut någon meter och staket sätts runt bakgården. Dels för att papparazzis inte ska komma och störa dem för mycket men även för att det ska vara mer barnsäkert. De bor högt upp bland kullarna i Bridgeport.


Jun är så pass gravid att hon inte längre kan jobba. Istället går hon hemma om dagarna... kanske äter hon är slushstrut, städar huset eller hänger upp tvätten. Det finns inte så mycket att göra.


Eller så tränar hon! Trots att hon är höggravid vill Jun & Elijahs manager att hon ska hålla formen. Sen kan det även vara bra för bebisen i magen att mamman är lite aktiv.


Så en natt efter en massa kommande och gående magsmärtor går vattnet och det är dags att föda. Elijah är livrädd, han vet inte alls vad han ska göra eller vart han ska ta vägen. "Ring en taxi som kör oss till sjukhuset... NU!!!"

Förlossningen gick hyfsat snabbt. Efter någon timme var deras son ute i simsvärlden. Han fick namnet Blake Evans.


Fredrika

OJ, generation 8!? Haha, trodde inte du spelat så "långt" med familjen, roligt! :D

Stina

Får mig och tänka på Clay Evans i One Tree Hill :) Mysigt att kolla denna blogg! Inspirerade mig med att göra lite "simsfiction" med mina gubbar. Kika om du vill!

Svar: Ska kolla in din blogg! :)
"Kaka"

simmarsmulans syster

Åh vad kul med generation 8! Och Jun är så fin!

Dailysims

WCIF tröjan där hon tränar?



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?