Evans - Ny bil!

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Nu är Elijah en fyrastjärnig kändis och istället för att åka runt med taxi eller tunnelbanor får han nu skjuts i en limousin. Han tycker att det känns lite överdrivet, oftast åker han ju själv... ska han då sitta i en flera meters lång bil? 


Glassbilen står parkerad utanför deras hus. Så Elijah passar på att köpa sommarens första glass, jordgubbsglass formad som en kylskåpskanin.


Familjen har även investerat i en ny bil. En svart Volvo V70!

På kvällen tar Elijah itu med dagens sysslor, att hänga upp tvätten. Jun sitter inomhus med sonen Blake.


Isabelle

Vart har du laddat ner bilen? :D

Isabelle

Vart har du hittat Volvon? :)

Cassandra

Kan man ladda ner den där klädställningen från typ tsr?Om det inte går, vet du nån annan klädställning som jag kan ladda ner?

Svar: Hej! Just den där klädställningen är en tvättlina man hänger sin tvätt på för att torka och den kommer med The Sims 3 Drömjobb. Jag vet tyvärr inget liknande, men om du letar hittar du säkert något! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?