Evans - En dag på stranden

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Jun är mammaledig och Elijah ledig från jobbet eftersom att det är helg. Så familjen bestämmer sig för att utforska den nya staden lite och fara och bada på stranden.


Elijah tar sig en tupplur i den stekheta solen och Blake snorklar i det grunda havsvattnet. Han ser inga fiskar men han hittar iallafall lite snäckor som han plockar på sig.


Jun som är gravid försöker att hålla sig borta från solens varma strålar. Men när det svalnat lite tar hon undan parasollet och börjar bygga sig ett sandslott istället.

Sen kommer Blake som ska visa sin mamma hur man gör! Han tycker att det är jätteroligt och hoppas verkligen att de ska åka hit oftare.


Violassims

Så mysigt de såg ut att ha det!

Stina

Jag älskar att läsa om Evans! :D

DailySims

Kan du hjälpa mig? Jag kan starta launchern och allt, men när jag är i simset så är det svart och laddar, och går tillbaka till allt det vanliga som jag har på skrivbordet :(
I helgen funkade allt finfint..

simmarsmulans

Evans är så fina! Och gud vad jag längtar efter sommaren alltså

Lina

Hur fick du Elijha att ligga på stranden. Jag vet inte hur jag ska göra?

Svar: Du måste ha semesterparadis eller årstider för att det ska fungera! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?