Evans - Elijahs manager

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Jun hade även med sig en gammal, rostig bil. Den fungerade inte alls som den skulle, till och med taxi och tunnelbanor gick snabbare. Så de sålde bilen för några hundralappar.


Eftersom att Elijah numera umgås inom kändiskretsarna får han nu uppdrag från sin manager att han måste träna. Först blir Elijah lite sur, hur vågar man säga så till någon! Men sen inser han att managern nog har rätt... han måste ju hålla sin kropp i form. Han köper sig ett gymkort på Bridgeports gym och går dit och tränar några gånger i veckan efter att han slutat jobbet.


Jun däremot måste träna på sin logik. Så hon köpte sig ett nytt schackbord som hon nu spenderar mycket tid framför.


Plus minus noll. Varje gång Elijah kämpat sig igenom ett hårt gympass blir han så hungrig att han inte kan vänta tills han kommer hem. Istället köper han sig lite onyttig snabbmat i matbilen som står utanför gymmet (smart tänkt där).


Den här kvällen väntas en vild utekväll. Elijahs manager har ringt och vill att han ska dansa på klubben Discokulan i minst tre timmar. Så Jun lagar våfflor... vilket egentligen är det enda hon kan laga.

De är ute enda tills småtimmarna. Elijah står helt ensam på dansgolvet och shakear loss medans Jun mest sitter och blåser bubblor.


Alice

Du tar så fina bilder!

Svar: Tack :')))
"Kaka"

Julia

Tack för ditt svar! Din blogg är verkligen grym!

Svar: Inga problem! Och tack så mycket. Du får gärna återkomma varje gång du behöver hjälp, jag hjälper så gärna!
"Kaka"

Siri

Jun är så vacker! Du lyckades verkligen med hennes makeover! :)

Chaos

Håller med Siri!

Sofia

Redigerar du dina bilder på något sätt? De ser alltid så klara, ljusa och fina ut! :)

Svar: Ja, redan svarat på den frågan. Det står i min FAQ. Här har du länken till inlägget där jag visar hur jag redigerar mina bilder: http://simsing.blogg.se/2013/march/hur-jag-redigerar-mina-screenshots-2.html
"Kaka"

kiwi

wcif schackbordet?



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?