Evans - Det nya huset i Storybrook County

| Postat i: TS3: Familjen Evans
 

 
 
 


Emma

Snyggt hus ;)

Ida

Wow! Vilket fint hus.

Alice & Sanne

SÅ FINT!
Var kommer Blake's säng ifrån? Så fin!

simmarsmulan

Jösses vad fint!!

matilda

har du byggt huset eller kan man ladda ner det?:-)

Johanna & Veronica

Riktigt fint hus!

Thea

WCIF familjen Evans Volvo? den är jätte fin!

Anonym

Men det skulle väl komma en unge till. Vart är dens sovrum?

Svar: Ja, men jag byggde det senare när de hade mer pengar. :)
"Kaka"

DailySims

Riktigt "real-life" aktigt :)

Filippa

Bygger du altid dina hus själv? Har du gjort detta! Btw skit snyggt

Svar: Just detta har jag inte byggt själv :)
"Kaka"

Rolo

Vilken typ av stad är StoryBrook? Skulle du kunna visa var du laddat ner den? Huset är iaf riktigt fint :D

Svar: Jag har redan gjort ett inlägg om det.
"Kaka"

Josefina

Oj så fint hus! Hoppas du känner dig glad när du spelar sims. Nåja... Simsa på nu och ha ett bra liv! :D

Meia

skulle inte du kunna göra en video någon gång när du gör om / gör ett hus? :)

Svar: Absolut! Har funderat på det många gånger :)
"Kaka"

Lisan

ÅH!vad fint! jag blir å sugen på att spela! :) det skulle vara super naijs om du kunde länka vart du laddar ner alla saker ifrån, eller du kanske laddar ner från exchange bara? :)

Svar: Hej! I min kategori "Downloadstips" ser du vart jag laddar ner mina grejer. :)
"Kaka"

Lisan

ÅH!vad fint! jag blir å sugen på att spela! :) det skulle vara super naijs om du kunde länka vart du laddar ner alla saker ifrån, eller du kanske laddar ner från exchange bara? :)

Svar: Hej! I min kategori "Downloadstips" ser du vart jag laddar ner mina grejer. :)
"Kaka"

johanna

Vart ifrån har har du laddat ner huset? jätte fint hus! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?