Evans - Dejt med Anne

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Elijah blir utbjuden på dejt av sin vän Anne. 


De har det jättekul på en av stadens nattklubbar. De dansar större delen av kvällen, trots att det är helt tomt. 



emelie

Vilken jäkla fotomodell Elijah är! Råsnygg ju ;)

Viola

Åh Elijah är ju så snygg! Anne passar han ganska bra :)

Du som gör så snygga simmar borde vara med i min tävling! :D http://violassims.bloggplatsen.se/2013/12/30/10443355-anja-tavling/

Svar: Ska fundera på om jag ska vara med, är inte så mycket för att göra simmar. Men tack! :)
"Kaka"

flygeriburen.blogg.se

å så fina kläder de har!

Svar: Kul att du tycker det! Kläderna kan du ju också ladda ner :)
"Kaka"

Julia

Jag spelar själv sims, men har aldrig riktigt hittat en rolig blogg att följa som handlar just om sims. När jag hittade din, den är helt grym och rolig! Väldigt cool design också :)

Svar: Tack så mycket! :D
"Kaka"

alvarannstrom.blogg.se

Vilken stad spelar du i med Elijah?
Hur har du fixat satt dom kan bo i lägenghet?
Var hittar man sunset Valleys lokala köp&sälj lager?

Svar: Jag spelar med honom i Bridgeport just nu. Den staden kommer med expansionspaketet Kvällsnöjen som även gör att de kan bo i lägenheter, jag har alltså inte fixat det själv utan det kommer med Kvällsnöjen. Och Sunset Valleys lokala Köp & Sälj-lager kommer med expansionspaketet Drömjobb och placeras då ut automatiskt i vissa städer om du har det expansionspaketet installerat :D
"Kaka"

Fanny

Fin blogg!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?