Evans - Allt för barnen

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Blake är oftast den som är vaken tidigast på morgonen, skola eller ej. Jun och Elijah är inte så förtjust i att han jämt ska leka vid matbordet, så han passar på medans föräldrarna och lillasystern fortfarande sover.


Elijah älskar sina barn mer än vad han någonsin trott att man kan älska en människa. Trots allt jobb han ger sig på så gör han sig alltid tid åt Blake och Brooke. Varje kväll läser han eller Jun en godnattsaga för Blake.


Även Brooke växer så det knakar och småbarn blev hon.


Och Blake leker mer än gärna med sin lillasyster Brooke. Han kan sitta i timmar och leka tittut med henne! Världens bästa storebror ska han vara.

Jun satsar på att få tillbaka sin vältränade kropp efter graviditeten med Brooke. Ingen annan ser någon skillnad, hon är lika smal som alltid och bör väl egentligen satsa på lite kött på benen... men hennes manager lovar simdaler och kändispäng om hon tränar i minst fyra timmar.


Jehn

Brooke blev ju för söt! WCIF hennes hår som småbarn?

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag laddat ner det ifrån! :)
"Kaka"

Natalie

Vart har du fått Brookes hår ifrån?? Det är så fint som allting annat!!

PS. Älskar din blogg!!

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg det :( Och kul att du gillar min blogg!
"Kaka"

:)

Vad har alla i Evans för egenskaper?

Meia Alva

vart är håret nerladdat till Brooke? :)

Svar: Ledsen, men jag kommer tyvärr inte ihåg!
"Kaka"

Rolo

Kul med både tjej och kille för Evans tycker jag :D

Svar: Eller hur!
"Kaka"

Laris

Det är jättekul att läsa om Evans!😀

Svar: Vad bra! :'))
"Kaka"

Linnea

Älskar familjen Evans m, när kommer nästa inlägg upp? Du behöver inte stressa men det är så kul att läsa!

Svar: Nu har jag börjat spela lite igen. Så snart lär det komma upp något inlägg om Evans!
"Kaka"

Julia ♥

Älskar dina tips till när man ska ladda ner, har aldrig riktigt förstått hur man laddar ner o varför man gör det. Men nu gör jag det mest hela tiden, taaaack! Längtar till nästa inlägg nu.. så kul ;)

Märta

Jag älskar verkligen familjen Evans. Jag har ganska nyligen börjat läsa bloggen och har gått tilbaka Evans rötter. Systrana C t ex.
KRAAM

Svar: Så kul! :D
"Kaka"

Josefine

Heju :D Har du missat att det är tävling på simsgruppen? Ska du vara med? :D

Svar: Nej, jag missade det. Haha :)
"Kaka"

Lollo

Vart är du? MISS U

Svar: Här är jag! ;)
"Kaka"

Karin

Vad söt Brooke är!:)

Svar: Tack! Eller vad man nu ska säga :)
"Kaka"

Moa

Hej! Har precis skapat en Sims 3 blogg och det vore jättesnällt om du ville kolla in den och ev. även länka den så fler hittar? Kan som tack länka tillbaka när jag fått ihop fler läsare. Kram <3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?