TS4: Lockwood - Dixon Lockwood föds

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Tillslut är dagen där. Dagen med hemska, smärtsamma värkar! Ariana vaknar mitt i natten... och Mason är inte hemma eftersom att han jobbar så pass sena skift på restaurangen. 


Efter en tripp till sjukhuset kommer Ariana hem med den finaste ungen hon någonsin sett. Att man direkt kan känna en sån här kärlek till en liten människa trodde hon inte. En pojke som får namnet Dixon Lockwood.



Föräldralivet visar sig vara lite svårare än de trott. Dixon skriker nästan jämnt och ger inte sina kära föräldrar mycket sömn. Även om det är jobbigt så gör det såklart ingenting, den kärlek man känner till sitt barn går inte att förklara. Mason och Ariana gör vad som helst för sin son!


LIlla sims älskaren

Hej! Jag älskar verkligen att läsa om familjen Lookwood!! Men jag har en liten fråga? nedladdningstipsen du tipsar om till TS3? är det the sims 3 pack filer?

Svar: När jag tipsade om grejer till The Sims 3 brukade jag oftast skriva om det var Sims 3 Pack eller Package. Om jag inte gjorde det så fanns informationen på länken jag bifogat i inlägget. :)
"Kaka"

SuperStarGirl

Oj, jag måste säga att ungen var fin, och dom borde verkligen skaffa typ tjugo till. Och att Arianas underkläder matchar hennes hår 😀

Svar: Ja, matchningen har jag tänkt på. ;) Tjugo barn till låter väldigt jobbigt... haha, föredrar att spela med max tre simmar i ett hushåll. Vi får se hur många barn de får!
"Kaka"

Josefine Shybard

Jag följer din blogg och kollar in varje dag! Älskar den! Men jag vill ha The Sims 4!!! D': Jag har bara 3:an. Hjälp? ♥

Svar: Spara pengar! Vet dock att både Origin och Cdon.se har rea, så passa på och köp nu om du har möjlighet. Och vad kul att du gillar min blogg, tack fina du ♥
"Kaka"

Fiona Underland

Fniss. Jag gillar hur hon ammar den lille utanför kläderna. :3

Svar: Haha jaaa... egentligen är det ju censur där men eftersom att jag har mods installerade så ser det ut så istället. xD
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?