TS4: Ladda ner tröjor till killar

| Postat i: TS4: Downloadstips


M

kan du inte tipsa mer för ts3? så tråkigt ifall nästan alla ska sluta tipsa om kläder, hår etc till ts3 då många fortsätter att spela det istället för ts4. hoppas du inte tar illa upp, menar absolut inget illa. diggar din blogg otroligt mycket! ha en fin kväll.

Svar: Jag tar absolut inte illa upp så det är ingen fara! Just nu känner jag inte för att tipsa om grejer till TS3, dels för att det är galet många andra bloggare som fokuserar på det spelet just nu men dels för att jag inte orkar hålla koll på både TS3&4. I nuläget föredrar jag TS4 och bloggen kommer dessvärre handla om det en tid framöver. Om du kollar igenom mina kategorier kommer du hitta mycket nedladdningar till TS3. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?