WCIF: Hår

| Postat i: TS3: Where Can I Find
Svar: Ni hittar det [här].


Ines

Din blogg är den bästa simsbloggen jag läst :))
Får verkligen lust att spela när jag läser din blogg!

Svar: Vad glad jag blir, tack så mycket! Bara att börja spela då :D
"Kaka"

Anna

Jag har nu tagit bort min WCIF. Mer än så kan jag inte göra. Designen kommer jag att ha kvar då jag som sagt hade den sedan start. Jag vet inte hur jag ska säga det men...jag hade den före dig. c:

Svar: Designen bryr jag mig inte om eftersom att det är en gratisdesign och det inte är jag som gjort den, alla får ju använda den! :) Spelar ingen roll "vem som hade den först".
"Kaka"

Anna

Superduperbra! Det är bara att du säger till, tack för att du gjorde det! Känns bättre nu :D Vill bara säga att jag inte har som avsikt att härmas och jag vill och försöker göra allt på mitt sätt. :) Hoppas du får en bra dag och att det inte ska uppstå mer problem. I så fall kan du bara mejla. :)

Svar: Inga problem! Det är absolut inget fel att inspireras av andra, så är det ju, men med tanke på att det du gjorde var så likt mitt får du gärna fråga först nästa gång. Ha en bra dag du med!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?