WCIF: handfat, lampa, köket & handdukshylla

| Postat i: TS3: Where Can I Find
Svar: [Här] hittar du handfatet separat och [här] i setet det tillhör. Lampan hittar du separat [här] och setet det tillhör [här]. Köket hittar du [här]. Handdukshyllan kommer från The Sims 3 Sovrum & Badrum.


Sandy

Hej Kaka! Jag älskar din blogg och jag kommenterar typ varje dag, hoppas att jag inte är jobbig! Någon gång var det någon i släkten Evans som bodde i lägenhet, och du hade byggt ut lägenheten med ett fusk som gör att man kan bygga ut sin lägenhet och sätta dit fönster osv. Jag har letat efter inlägget när du skrev vad fusket hette men hittar det inte, så kommer du ihåg vad det fusket hette? Tack på förhand! Kram Sandy :)

Svar: 1.Tryck upp fuskfönstret och skriv in: testingcheatsenabled true och tryck enter.2. Tryck upp fönstret igen och skriv in: RestrictBuildBuyInBuildings false och tryck enter så fungerar det.

Det gör absolut ingenting att du kommenterar mycket, det är bara kul att ajg får respons och frågor! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?