Evans - Vila i frid Dylan

| Postat i: TS3: Familjen Evans

En dag fick Cassie meddelandet att hennes pappa Dylan gått bort. Med tårar i ögonen kommer Cassies mamma Brooke över. Med en hård kram och ett svagt leende berättar Brooke om hans död och allt som hänt. "Jag känner fortfarande hans närvaro... så saknaden gör inte så ont som man kan tro" säger Brooke. Tydligen har hon börjat tro på övernaturliga saker och andar i och med Dylans bortgång.


Efter en lång pratstund om döden, livet och framtiden går Brooke till sitt barnbarn Paige och bekantar sig med henne. De träffas inte lika mycket som Cassie eller Brooke hade önskat.

Cassie bestämmer sig för att laga sin pappas kända specialgryta. Ruggigt fokuserad är hon med ett nedstämt ansiktsuttryck. Hon önskar verkligen att hon hade fått spendera tid med sin pappa innan han gick bort... men livet kom i vägen. 


mot plus

härlig blogg du har! hoppas du haft en bra dag! =)

Olivia Jappz

Dylan var expert på laga mat. Han fick iallafall ett underbart liv och en underbar familj, R.I.P Dylan <3 :c

Felicia

Cassie har verkligen inget lätt liv :(

Alice

Alltså åh, din blogg är så jävla bra! Sluta aldrig blogga!!!! :-D

Anna

Ojojoj! Jag har läst igenom hela kategorin "Familjen Evans" och du är ju superduktig på att regidera bilder, hitta en bra story skriva etc! Nu ska jag läsa igenom dem andra familjerna också.
Din blogg äger och jag bara älskar att sitta klistrad framför skärmen, med näsan djuuupt in i din simsblogg. xD Superduperbra! Hoppas du inte tröttnar på sims, på lääääänge!

Btw, det vore awsome om Brooke kunde flytta in hos Cassie nu när hon är änka, så att ingen av dem är ensamma. Mer tid med Pagie och hon kan ju alltid hjälpa till. :)

Ha en helt underbar dag! :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?