Evans - Mot vuxenlivet!

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Idag är hela familjen samlad när det är dags för frukost. Trots att alla är väldigt nära varandra händer det väldigt sällan... Cassie och Damon vill ju oftast sova lite längre än föräldrarna, speciellt Cassie när hon jobbar hela nätterna inom det kriminella. Men det är inte helt utan orsak som de sitter tillsammans i köket... Cassie ska nämligen kolla på ett hus idag, och gillar hon det kommer hon att flytta!


Istället för att ta en taxi som kostar bestämmer sig Cassie för att jogga till huset hon ska kolla på. Det må vara långt bort, vid stranden i stan tillochmed. Hon måste som sagt vara i form för hennes karriär.


Helt genomsvettig springer Cassie upp på gården... Hon hinner bara hämta andan så rullar mäklaren upp på gården. Knappt hinner de gå igenom huset så har Cassie bestämt sig - det här huset ska hon ha! (Vill ni, precis som Cassie flytta in i detta hus finns det att ladda ner här).


Veckorna bara flyger förbi och Cassie har kämpat med massa "hej-jag-ska-flytta-hemifrån-för-första-gången-hur-gör-jag"-grejer. Det var mycket svårare än vad hon trott och så mycket papper som ska fixas och skrivas på... men som tur var har ho ju mamma Brooke och pappa Dylan som mer än gärna hjälper till. 

Till helgen har hon fått sina nycklar och hon kan äntligen flytta in! Hon tar med sig Luigi som moraliskt stöd. Hon har ännu inte bestämt om Luigi alltid ska få bo med henne eller om han sedan ska få åka tillbaka till hennes föräldrar. Brooke & Dylan har ju trots allt haft Luigi sen han var en liten valp


SimZims

WCIF Cassies hår? :)

Svar: Svarat på det i ett inlägg nu!
"Kaka"

Carro - en alternativ bloggerska

WCIF; Cassies flyttsaker, alla lådor med mera som är framför henne på bilden där hon packat sina saker inför flytten? :) Kramisar Carro

Lifeasasimmer

Vart kommer Brookes hår ifrån? :) Tack för svar!

Svar: Det finns redan ett inlägg om det! :)
"Kaka"

Sandy

Hur kan dina simmar sitta på golvet och surfa/spela på datorn? Det har aldrig gått för mig men jag har sett tusentals personer som gjort det med sina simmar. För mig går det bara att datorn sitter på skrivbordet och att simmen sätter sig på en stol. MVH Sandy

Svar: Det är för att jag har The Sims 3 Universitetsliv. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?