Evans - Jobbar för fullt

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Lilla Paige har vuxit upp till ett småbarn i trotsåldern. Att vara ensamstående mamma är inte det lättaste men det är ändå lite lättare än vad Cassie trott. Kanske beror det på att Paige är en ängel till unge.


I och med Cassies och Anas lilla "upprott" går ryktena i stan att Cassie numera är helt available och singel. Reparatören som kommer och lagar hennes trasiga diskmaskin, teve, dusch och stereo kollar in henne. Cassie räknar inte riktigt sig själv till singel och hoppas fortfarande att Ana ska komma tillbaka inspringandes i hennes armar. De har en speciell connection, det bara är så. 

Cassie jobbar mer än förut och kommer alltid hem kring 06-tiden. Stackars Paige får jämt vara hemma med en natt-barnvakt. Cassie gör dock sitt bästa för att ta hand om Paige när hon kommer hem på morgonen... men för att orka med det tar hon sig ofta en energigivande koffeindryck som håller henne vaken i någon timme. Med så lite sömn blir hon ofta grinig och längtar alltid efter några tupplurar.


viktoria

vad kommer skinbyxorna och tröjan från på första och andra bilden?

PS: älskar din blogg så mycket!

Svar: Jag har svarat på det nu! Kul att du gillar bloggen, tack så mycket du!
"Kaka"

Sanna

WCIF Cassies outfit?

Svar: Jag har svarat på det nu!
"Kaka"

Louise

Kan vi inte få en rundtur i Cassies hus? :)

Svar: Det ser i stort sett likadant ut som det gjorde när jag byggde det här: http://simsing.blogg.se/2014/august/skapelser-hus.html :)
"Kaka"

Olivia Jappz

Jag hoppas att Cassie och Ana blir tillsammans, det är bara så söta tsm. <3

Älskar din blogg :3

Linnea

Ååh, så söt så att jag dör,

WCIF: bilden med vaktmästaren, var är den stora tavlan ifrån?

Svar: Du menar den i bakgrunden va? Det har jag redan svarat på... här: http://simsing.blogg.se/2014/august/wcif-cassies-bralette-en-tavla-2.html :)
"Kaka"

Sara🌟

WCIF Paiges hår?

ÄLSKAR DIN BLOGG!!

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag laddat ner det ifrån! Och vad kul att du gillar bloggen, tack så mycket! <3
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?