Evans - How am I supposed to leave you now

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Att vara mamma börjar falla in naturligt, att kliva upp tidigt på morgonen för att ta hand om dottern Paige är inte lika jobbigt längre. 


Det är morgonen efter Ana & Cassies natt tillsammans och Ana verkar konstigt frånvarande. Hon vågar inte ens se Cassie i ögonen och undviker att tilltala henne. Cassie vet själv inte om detta är början på ett förhållande eller om det bara var ett one-night-stand som Ana nu ångrar...

Cassie som vägrar inleda ännu en trasig relation konfronterar Ana, som genast börjar gråta. "Men Cassie, du vet ju mycket väl att jag har pojkvän! Jag är ju tillsammans med Devin och vi är ju hur lyckliga som helst?! Jag ångrar vår natt tillsammans, men samtidigt inte. Jag känner dig ju bara som vän, jag vet inte ens om vi fungerar som ett par... och hur ska jag berätta för Devin?! SKA jag berätta för honom?" berättar Ana. Cassie är oerhört förvirrad. Hon kan ju inte ta beslut åt Ana.


Felicia

Ana is a douchebag! Fy va elak hon är. Tänk innan du handlar nästa gång :(
Tycker synd om Cassie

Svar: Jadu.... fast man vet ju aldrig hur det kan sluta senare ;)
"Kaka"

Sara, Simsdeluxe

Tycker att Cassie ska köpa en trisslott eller något med tanke på vilken otur hon har i kärlek. ;)

Winnie

Vad spännande det är med familjen Evans nu :D

Och så undrar jag om du skulle vilja sätta min och min väns simsblogg ( http://thesimworld.blogg.se/ ) Till dina länkar i menyn? Skulle betyda guld <3

Winnie

Svar: Absolut! Länkar er nu.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?