Evans - For the love of a daughter

| Postat i: TS3: Familjen Evans

När Cassie kommit hem från fängelset låtsas hon inte om det... säger att hon jobbat övertid trots att Paige vet hur det egentligen ligger till. Hon säger dock inget om detta och låter sin mamma beställa pizza iallafall.




Pizzan äter de under jobbig tystnad. Cassie försöker flika in lite vardagliga frågor, som hur det går för Paige i skolan eller om hon målat någon fin tavla under kvällen som gått. Frågorna får det att låta som om de inte pratat på flera veckor... men det är nästan så fallet är. De har inte världens bästa relation just nu.

Efter middagen är det dags för Cassie att ta tag i hus-sysslor, så som att städa toaletten och tvätta kläder. Hon fäller några tårar över hennes saknade Luigi och trasifa mor-dotter-relation. 


Sandy

Hej Kaka! Jag har ett stort problem i mitt spel som jag hoppas att du kan hjälpa mig med! Jag hade ett hushåll, tröttnade på hushållet och gjorde ett nytt hushåll, men det förra var ändå kvar där man kan välja vilket hushåll man vill spela med. Jag ville ha det så eftersom jag kanske skulle spela med den familjen igen. Men kanske två dagar senare hade det förra hushållet försvunnit, men det gjorde inte så jätte mycket. Några dagar senare var även mitt nya hushåll också borta! Jag vet inte vad det kan bero på och jag hoppas verkligen att du kan hjälpa mig. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra! Tack på förhand! Kram Sandy

Svar: Hmm, menar du att hushållen försvunnit från biblioteket?
"Kaka"

Anonym

Hej! Detta har inte med just detta inlägget men hur gör du så att dina simmar kan öppna presenter och få presenter?

Svar: Det kommer med The Sims 3 Årstider.
"Kaka"

Ellie

WCIF. Paigies hår.

Ellie

wcif paigies hår

Anonym

Okej tack för svaret men fattar inte hur man gör så att de får presenter?

Svar: Du ordnar en fest som kallas presentparty. :)
"Kaka"

Sandy

Hejsan igen! Nej, de försvinner inte från biblioteket, men från huvudmenyn där man kan välja vilket hushåll man vill spela med och om man vill antingen radera hushållet, eller göra ett nytt. Hoppas att du kan hjälpa mig! Tack på förhand! Kram Sandy

Svar: Jaha! Åh jag har tyvärr inget svar på det... ska kolla upp det närmare efter jobbet! Kan inte se på mobilen om du har lämnat en email men har du det så kontaktar jag dig om jag hittar något.
"Kaka"

Anna

WCIF Cassies nattlinne? xD



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?