Evans - All I want for christmas is you

| Postat i: TS3: Familjen Evans

I och med att vintern kommit är det ju såklart dags för presentparty också. Självklart bjuder Cassie sina närmaste och sin familj. Även den här gången han Damon tagit hit en kille han försöker fixa ihop Cassie med. 


Paige frågar sin morbror vem killen mamma pratar med är. Damon försöker vifta bort frågan och börjar istället skoja om alla julklappar hon kommer att få ikväll. 


Och på tal om julklappar verkar Damon vara lite nervös över det han tänkt ge sin storasyster. 


Vissa julklappar var bättre än andra, men självklart är de tacksamma för det de får! Cassie får ett schackbord och lilla Paige får en alldeles egen cykel! 

Senare på kvällen kommer Ana äntligen över. Hon berättar hela historien om hon och makens Devins pågående skilsmässa, hon har kommit fram till att det är Cassie hon vill satsa på! Cassie säger snabbt att detta är det hon absolut önskade sig på snöflingedagen och ger henne en kärleksfull kram. För att föreviga detta steg i förhållandet tar Cassie en bild på bara de två. Allting känns så rätt. 


Erika

Åh jag tänker så mycket på Orange is the new black när jag läser om Cassie. Allt hennes kriminella jobb och på den där bilden du lade upp i något inlägg där hon hade glasögon. Tyckte att hon liknade Alex Vause, och så blir det ju automatiskt att jag förknippar Ana med Piper med tanke på omständigheterna och att hon är blond. xP

Louise

Haha jag tänkte också på Orange is the new black, som jag ÄLSKAR. :D

Tänkte förresten kolla med dig, hur många generationer bor du i samma stad ungefär? :)

Svar: Jadu, det är väääldigt olika! Men menar du just nu?
"Kaka"

Louise

Ja, just nu.. Eller generellt.. Hur många kan man bo innan hela staden blir inavlad? Är så tråkigt när släktträdet bryts när man flyttar till en ny stad :(

Svar: Jag har en mod som heter storyprogression som gör att man kan bo i en stad hur länge som helst utan att det blir "inavlat" :)
"Kaka"

sandra

WCIF Cassies hår, hittade den inte i dina WCIF och skulle verligen vilja ha det, supersnyggt!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?