WCIF: Vardagsrumdekor

| Postat i: TS3: Where Can I Find
Svar: Jadu Sara, en vacker dag ska jag nog hämnas på dig med ett långt WCIF ;) Jag hittade tyvärr inte allting, tavlan över köksbordet hittade jag inte tillexempel. [Soffan hittar du här], [tevebordet här], [teven här], [soffbordet här] och [gardinerna här]. Tavlorna kommer från [det här setet].


Fr

Jag undrar, hur/var ser man på TSR om "varorna" man laddar ner är gratis? Det finns ingen stor skylt direkt som det står "FREE". Har själv laddat ner därifrån man har hela tiden chansat och tänkt att då skulle det komma upp någonstans om det kostade alltså. Svara gärna!

Svar: Tsr är helt gratis. Alltid sidor jag tipsar om är gratis!
"Kaka"

Emma (simssdream.blogg.se)

Jag håller helt med, familjen Evans är otroligt bra och kul att läsa om!

Svar: Vad kul! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?