WCIF: Dylans hår, Brookes tröja, hår & Cassies bebiskläder

| Postat i: TS3: Where Can I Find

Fick många frågor angående det förra inlägget. Väljer därmed att sammanställa WCIF's i det här inlägget! Brookes tröja kan ni hitta [här]. Dylans hår hittar ni [här]. Och sist men inte minst så har jag redan skrivit ett kort inlägg om bebisen Cassies kläder, [det inlägget hittar ni här]. Jag kunde tyvärr inte hitta vart jag laddat ner Blakes hår.

UPDATE: [Här] hittar ni Brookes hår. 


Kicki.

Är inte Dylans hår från Darkosims?
Hittar inte länken, men jag har för mig att jag laddade ner mitt därifrån, kram!


Svar: Det kanske är det, ja.. men det jag länkat i inlägget (dylans hår) är en en retexture av det. :D
"Kaka"

Kicki, igen.

Jag menade killens hår, vet ej hans namn sorry..

Haha nu är jag bara pinsam, men tror att hans hår kommer från Darkosims - hemsidan alltså.

Svar: Han i det här inlägget heter Dylan, det är inte lätt att hålla reda på alla ;)
"Kaka"

Louise

Vart är Brooke's hår ifrån?! :) Kollade WCIF men hittade inte att någon annan frågat efter det :)

Svar: Så, nu har jag lagt upp det! Gjorde inte ett nytt inlägg om det utan uppdaterade det gamla :)
"Kaka"

Olivia

Jag har hittat Dylans hår! c: Och så innan jag hittade där du skrev man laddade ner små barns håret hittade jag det med. xD Och så Dylans hår.. Skulle bara typ kolla på sims 3 hår och sen hittade jag dom.. xD



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?