Evans - För lite timmar på dygnet

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Med ett nyfött barn och för lite timmar på dygnet får Jun, Brookes mamma, vara barnvakt åt Cassandra för att Brooke och Dylan ska få vila. Jun är glad över att få spendera tid med sitt barnbarn men är inte lika glad för hur stökigt det är i Brookes hus. Att vara förälder för första gången har varit lite svårt för Brooke och Dylan, de hinner ju inte med allt! All tid vill de ju spendera med sin ögonsten!


Huset byggs även ut en aning. Dylan har installerat ny köksinredning och till och med en pizzaugn! Pizzaugnen fungerar dock inte, men det ska fixas inom kort. Han är ju en riktig kockbegåvning så ett nytt kök är han bara glad över. Vardagsrummet fick en ny soffa och några meters mer utrymme.


Lilla Cassie kämpar med att lära sig gå, men med gå-stolen går det bättre än på egna ben. Dylan och Brooke förvånas jämt över alla nya saker Cassie lär sig. Nyss var hon ju bara en liten bebis!



Hundvalpen Luigi måste också få kärlek. Han ska absolut inte känna sig bortglömd nu när de har ett nytt tillskott i familjen. 


Siri

Kan man ladda ner kylskåpet, ugnen, köksbänkarna, diskmaskinen och soptunnan? Var? :D

Svar: Ja, jag gör ett inlägg om det om en stund. :)
"Kaka"

Siri

Haha du får verkligen göra många WIF inlägg :) men sånt får man ta när man är så otroligt duktig som du, pusss

Svar: Haha, åh tack vad gullig du är!
"Kaka"

Katten

WCIF Dylans hår? :)

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg, sorry! Hittar jag det ska jag absolut göra ett inlägg om det.
"Kaka"

ida

Hej din blogg är jätte bra!! Jag har en fråga vart kan man hitta gåstolen? Tacksam för svar :)

Svar: Var snäll och kolla kategorin "where can i find", har redan svarat på det där :)
"Kaka"

Ines

WCIF Blakes hår? Dylans hår?
Lite annorlunda fråga om Universitetsliv; När man åker till universitetet, har man fortfarande huvudkontroll över de som inte åker till universitetet? Föräldrarna typ, alltså. Så man liksom har huvudkontroll över föräldrarna i en värld och ungdomarna på universitetet, eller vad man ska säga!

Svar: Ska se om jag kan svara på vart jag hittat deras hår lite senare. Nej du har ingen kontroll över de som inte åker till universitetet, du styr ju de som ÄR på universitetet. Du har exempelvis föräldrarna i en värld och ungdomarna på universitetet.
"Kaka"

Ingeborg

wcif diskmaskinen och också fina köksdetaljer ( inte bara här utan aLLMÄNT)

Svar: Jag ska se om jag kan svara på det lite senare, har väldigt många WCIF's att svara på!
"Kaka"

Ella

Wcif hundmats grejen på bild 1 och 4

Svar: Jag har köpt det från The Sims 3 Store, du hittar den här: http://store.thesims3.com/productDetail.html?productId=OFB-SIM3:43215&categoryId=13177
"Kaka"

Unni

Hej! WCIF Gå stolen? Hittar inte inlägget i WCIF kategorin, så skulle bli väldigt glad om du skulle kunna typ länka den igen :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?