Evans - En ny liten människa

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke är dödstrött, vilket är lite konstigt med tanke på att det är färgglad vår ute. Solen skiner och fåglarna har börjat komma tillbaka till Storybrook County. Istället för att vara ute och leka med dottern Cassie och hunden Luigi ligger hon inne och sover på soffan.


Tillslut kommer de på att det kan ligga en simbebis i Brookes mage. Dylan blir riktigt lycklig över att få utöka deras familj. 


Varje morgon glider Cassie nerför spiraltrappans räcke! Huset håller nämligen på att byggas om och Cassies rum är numera på övervåningen tillsammans med ett litet badrum och hennes framtida syskons rum.

Cassie ser fram emot en ny liten människa att leka med, och att den lilla människan befinner sig i hennes mamma mage är lite konstigt... tycker hon.


Jossa :)

WCIF Brooke's hängselbyx-dress? ^^

Linnea

Cassandra är så söt <3

Emelie

Åh ett syskon!!:D

Rolo

Spännande inför syskonet :D

Dahlia

Wcif: Brookes rosa underkläder?

Dahlia

Wcif: Brookes rosa underkläder?

Dahlia

Wcif: Brookes rosa underkläder?

Unni

Hej Kaka!! ;)

Jag har en fråga. I inlägget glider ju Cassie nerför trappräcket, men behövs ett särskilt EP/PP för det?? :3

Skulle bli glad för svar ;)

Svar: Leva livet krävs :)
"Kaka"

Panna :)

Hej, jag har laddat ner barn kläder som du rekommendera men efter det så blev mina bebisar helt missbildade, dem är verkligen inte normala hehe .. Blir glad över ett svar! Behöver verkligen hjälp.



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?