Evans - Damon Evans föds

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cassie gillar skolan och är väldigt duktig på allt som har med just skolan att göra. Efter skolan går hon även på balett vilket är riktigt kul!


Och precis när Cassie åkt till skolan känner mamma Brooke att det är något på gång. Just då kommer värkarna! Som tur är bor de väldigt nära sjukhuset så att åka dit tar inte alls länge.


En liten pojke som får namnet Damon Evans föds och i och med det har ju huset byggts ut. Så numera är övervåningen helt färdigbyggd och Damons rum är inrett sedan en lång tid tillbaka. 

På tal om hus och husbygge har ju Brookes bror Blake och hans man Erwin flyttat till ett hus närmare dem. Det är bara tvärs över gatan. Ett riktigt stort hus är det också! 


Emma

WCAF: Cassandras klänning?

Carro - en alternativ bloggerska

Vill veta mer om Blakes liv, kan du inte göra lite inlägg om hans liv i sitt hus? Fokuserar mycket på Brooke, vill veta mer om hur Blake har det ^^ Kramisar Carro

Emelie

Adopterade inte Blake och Erwin ett barn? Har vi fått sett det eller har helt missat att du visat upp deras barn? Hehe skulle vilja se det iallfall ^^

Svar: Jag fick upp ett meddelande av storyprogression att de hade adopterat en flicka, men hittade aldrig barnet och det finns inte i någon av deras släktträd :(
"Kaka"

Alice på simssystrarna

Så söt liten!
Jag har en fråga, hur sätter du ut mopeden på tomten? En sak som jag aldrig kunnat! ;)

Svar: Jag sätter den i ett cykelställ! :)
"Kaka"

Anonym

Jag älskar det där huset som brooke och hennes familj bor i. Det verkar så himla mysig! :) mycket detaljer! :D

Simpan

Hej!!!!
Jag beundrar verkligen din blogg:)
Det är så gymt kul och inressant att läsa om allt.
Jag har bara en fråga. Vilken stad bor du i och var kan man hitta den?

MVH...... Simpan en sims spelare:)

Svar: Hejhej! Vad kul att höra att du gillar min blogg, tack så mycket! De bor i Storybrook County, om söker efter det på min blogg kommer du att hitta ett inlägg om det :)
"Kaka"

Simpan

Tack för informationen!:)
Jag kom också på en till sak jag tänkte på.
Hur gör du så att du har andra kläder på henne när hon är gravid och att hon inte är lika tjock.

MVH...Simpan en sims spelare:)

Svar: Att hon inte är lika tjock beror på att hon är väldigt smal annars, det syns alltså inte lika mycket på henne... vilket jag tycker är tråkigt faktiskt! Haha :) jag väljer inte kläder på dem när de är gravida, de slumpas fram automatiskt bara. :)
"Kaka"

Simpan

Jaha hon såg bara så bra ut jämfört med ens egna simar:)
Men jag sökte på staden med n jag hittar inget resultat.
:(

Svar: Här har du: http://simsing.blogg.se/2014/january/storybrook-county.html :)
"Kaka"

Simpan

Nu hittade jag staden:) Tack för hjälpen!!!!

Simpan

Jag vet att jag är jobbig nu men tyvärr så förstår jag inte hur man laddar ner det?
Jag förstår om du inte vill hjälpa mig så det är okej om du inte berättar hur man gör.

MVH::en jobbig sims spelare

Svar: Nej då, du är inte alla jobbig, jag hjälper väldigt gärna till! Vad är det du försöker ladda mer och vad exakt är det du inte förstår? :) är det Storybrook County?
"Kaka"

Simpan

Ja jag förstår inte hur man ska göra för att det är så många länkar där det står download och jag vet inte vilken jag ska ta?

MVH:::Simpan en sims spelare:)

Svar: Du laddar ner den version du har, alltså till de spelen du har. Det står klart och tydligt vad och vilka spel du behöver för varje downloads-länk :D
"Kaka"

Anonym

Hej jag har 2 frågor vad har du för sims 1,2,3 och hur får man kläder på bebisarna och kan man byta kläderna ?

Anonym

Hej jag har 2 frågor vad har du för sims 1,2,3 och hur får man kläder på bebisarna och kan man byta kläderna ?

Moa

Hej! Jag är ny på din blogg, så jag har en fråga: vilka sims spelar du? Alltså typ årstider och så!:)

Svar: Jag spelar alla.
"Kaka"

F

Hur kan du få reda hur det går med andra simmar du har spelat med?
Om Blake och Erwin, men du spelar med Brooke och hennes familj!? :)

Svar: Jag besöker dem bara helt enkelt! :)
"Kaka"

F

Hur kan du få reda hur det går med andra simmar du har spelat med?
Om Blake och Erwin, men du spelar med Brooke och hennes familj!? :)

Svar: Jag besöker dem bara helt enkelt! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?