PGC - Luna Falk

| Postat i: TS3: PGC

Detta är Luna Falk. Hon är simmen jag kommer köra en Perfect Genetics utmaning med. Jag har nämligen börjat tröttna på familjen Evans, och för att inte tappa lusten helt är det ju alltid bra med en förändring! Jag kommer alltså att värva mellan denna PGC-familj och Evans, så bli inte fövånad om det kommer lite inlägg då och då.


Turkost hår och riktigt blåa ögon är hennes drag.


Jag har slumpat fram hennes egenskaper som blev - karismatisk, vänlig, djurälskare och tursam. Hon ogillar även barn, vilket är ett måste i  en PGC.


Lunas stora dröm i livet är att bli den fria världens ledare. Hon vill alltså nå toppen i en politisk karriär. Detta passar hon perfekt eftersom att hon har mycket att tycka och säga till om. Hon står upp för sig själv.


Hennes favoritfärg är inte helt oväntat turkost, favoritmaten är höstsallad och hon älskar musikgenren R&B.

Så nu en tid framöver kommer ni att få följa Lunas liv. Hon är nyinflyttad i ett nybyggt hus i Lucky Palms, har endast 200$ kvar.


Chaos

Vad fin hon är :D

Svar: Tack!
"Kaka"

Fredrika

Ska bli kul att följa din PGC! Fin sim också :)

Svar: Åh, kul att du tycker det! :D
"Kaka"

victoria

Åh så fin :D Ska bli kul att följa din PGC.

Svar: Tack så mycket! :D
"Kaka"

Anonym

Hej! Din blogg är fin och bra, och jag länkade ju din blogg på min blogg förut eftersom att du tyckte att vi skulle göra ett länkbyte, men jag har inte sett att du har länkat min. Eller har du? Var isånafall? Kan inte hitta det...

Svar: Jag har länkat dig där jag gör mina andra länkbyten, längst ner i min meny :D
"Kaka"

Rolo

Kul med PGC, har hunnit fem generationer i min :D

Fanta

Kul att följa en till PGC, ska bli spännande!

Svar: Vad kul att du tycker det! :D
"Kaka"

Anonym

hej! vet du vart man kan få tag i alla världar gratis? eller bara några världar ? :) Tacksam för svar!

Svar: Ja, alla världar som jag laddat ner gratis har jag lagt in i kategorin "The Sims 3 Store" :)
"Kaka"

Anonym

Okej, såg det nu! :) Tack :D

Anonym

Finns hon att ladda ner någonstans? Du är verkligen duktig på att skapa simmar!

Svar: Hej! Nej, hon finns tyvärr inte att ladda ner någonstans. Och tack så mycket! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?