PGC Falk - Generation 2 - Del 4

| Postat i: TS3: PGC

Lennon har avancerat riktigt bra i sin karriär.


...så han förtjänade sin egen lilla trädgård. Han har ju egenskapen gröna fingrar! Detta är ett bra knep för att få sina maträtter att smaka bättre.


Och helt plötsligt ploppar det ut tre små gulliga valpar ur Saffran. Ojoj, hur ska familjen klara detta? Luna har ingenting emot detta eftersom att hon är en kär djurvän. Nog klarar de detta.


Slapparedagen är här och familjen Falk bjuder alla på poolparty! En riktig varm dag som firas med god mat och badande i poolen.


Härligt.

Lennon har egenskapen festprisse vilket gör att alla vill komma till hans legendariska fester. 


Anonym

Nästa del?

Svar: Jag vet inte, du får hålla utkik! :D
"Kaka"

Frida

Kan inte du skriva i denna PGC snart? :D

Svar: Absolut, jag gör det så fort jag får lust :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?