PGC Falk - Generation 2 - Del 2

| Postat i: TS3: PGC

Luna & hunden Saffran är allra bästa vänner.


På kärleksdagen bestämmer sig Luna & Lennon för att gifta sig. En bekant passar flickorna medans de har ett intimt bröllop för sina nära och kära. 


En tid senare är det dags för flickorna att växa upp. Rummet görs om lite, men det är fortfarande lika färgglatt som alltid.


Här har ni Hanna & Lexi. Båda har ärvt sin mammas blåa hår, blåa ögon och det lockiga håret.


Detta är Lexi. Hon har egenskaperna soffpotatis, lättsovare och vänlig. Så att spela tv-spel hela dagarna passar henne perfekt.

Och här har ni Hanna. Hon är en ensamvarg, virtuos och tursam. 


Karin

Coolt att du fick arvvingar på första försöket, Grattis! :)
Vem kommer du att välja som arvvinge? :3

Svar: Jag kommer mest troligt välja Lexi :)
"Kaka"

Emelie

Haha vilka spetsiga knän hon har på första bilden ;)
Vad mycket jag har missat på din blogg när jag varit utan dator! :(

Tove

SKRIV DIN KOMMENTAR



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?