PGC Falk - Generation 2 - Del 1

| Postat i: TS3: PGC

En sen natt kommer Lunas värkar som ett brev på posten. Luna har så ont att hon inte ens kan röra sig vilket resulterar i en hemmafödsel.


Det blev HELT OVÄNTAT tvillingar. Jag skojar inte, det var absolut inte meningen att få tvillingar och jag har inte ens försökt... Första gången mina simmar fått det utan att medvetet försöka.


Det här med att ha två tvillingflickor tillsammans var inte något Lennon eller Luna hade planerat. Men nu när deras guldklimpar är här kunde de inte vara lyckligare. Lennon inser detta och går ner på knä för att fria åt sin älskade Luna.


Tvillingflickorna växer upp och får namnen Hanna & Lexi. Och DE BÅDA får de rätta anlagen, vad är oddsen liksom? Först tvillingar utan att jag vill ha det och sen två poteniella arvingar!

Hanna & Lexi tycker inte att det är särskilt jobbigt med att lära sig gå eller att prata. Allting blir ju så mycket roligare när man kan göra det tillsammans.


Rolo

Grattis till arvingen! Ibland, mot alla odds, händer konstiga saker även i en PGC..

Evelina

Vet du någon länk till var man kan ladda ner Luckey Palms gratis? (:

Svar: Ja... om du använder sökfunktionen på min blogg hade du sett att jag redan gjort ett inlägg om det förra året. Här hittar du det: http://simsing.blogg.se/2012/july/lucky-palms.html :)
"Kaka"

Sara, Simsdeluxe

Wow! Arvinge x2 på första försöket! Vilken lyx! Till G2 krävdes det 12 barn för mig och till gen G3 (spoiler) krävdes det Sex!!

-

Gud vilken tur du har!!
Vet du var du hittade tvillingarnas hår? :)

Svar: Jag har gjort ett inlägg om deras frisyrer typ förra året, sök i sökrutan efter "småbarn" eller nåt :)
"Kaka"

Vendela •

i vilket sims får man gåstolen och den saken den andra bebisen är i?

Svar: Det är från The Sims 3 Store. Kolla i min kategori The Sims 3 Store så hittar du ett inlägg där jag länkat den gratis.
"Kaka"

Vendela •

i vilket sims får man gåstolen och den saken den andra bebisen är i?

anonym

det fungerar inte:(

Svar: Vad är det som inte fungerar?
"Kaka"

Fanny

Oj vilken tur du hade med TVÅ arvingar på första försöket! Grattis :D

Svar: Haha, ja eller hur!
"Kaka"

LIlla sims älskaren

hej!
Har letat efter gåstolen att ladda ner. Vet du vat man kan ladda ner den gratis? :)

Svar: Jag ska kolla upp det :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?