Mina favoritbloggar

| Postat i: Allmänt

- Othersims är en nyupptäckt blogg som jag verkligen gillar. Fina bilder, bra variation och välskrivna inlägg -

- Plumbobsims har jag följt enda sedan start. Coola simmar, superfina hus och intressanta inlägg -

- SimsDeluxe, en superbra simsblogg med en bloggare med mycket erfarenhet av spelet. Love it -


- Snigelcancerssims gör ascoola, unika simmar och bygger jättefina hus. Följt sedan start! -

- Spacesims är en väluppdaterad blogg med blandade inlägg som jag verkligen gillar - 

- Tthesims är en av de första simsbloggarna jag började följa, riktigt bra med inlägg och bra innehåll -
Det finns många mer simsbloggar än dessa som jag läser. Men de här är mina absoluta favoriter! Har du en simsblogg som du vill att jag ska kolla in? Lämna gärna en kommentar isåfall!
 


MOOOLLYS.se

Heydu :) hoppas du får en fortsatt fin onsdag! :D

Tove

Hej!
Har en simsblogg, kolla in den om du vill!

Fredrika

Åh, kul att vara en favorit! :D

Sofia

Om du inte redan kollat in min rekommenderar jag den, såklart! xD

victoria

Hihi åh vad glad jag blir :D

Stephanie, Othersims

OMG! vad roligt att jag är en favorit! :3

Sara, Simsdeluxe

Näääämen, vad glad jag blir! kram på dig!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?