Evans - Campus

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Båda är så exalterade över universitetet att de springer ut på bron i bara underkläder.


De fick den bostad de hade önskat sig. Ett modernt hus nära campus. Tre sovrum, ett badrum, vardagsrum, kök och en liten källare. I det tredje sovrummet kommer deras framtida rumskompis flytta in i.


Innan de ens packat upp sina kläder tvingar Cornelia sin syster Chanel att följa med henne över till grannen. I grannhuset bör hushållet Bröder som består av Scot & Hank Maclamoor, en nörd och en sportfåne. Chanel hälsade men smög sedan snabbt iväg medans Cornelia berättade hela sin livshistoria för bröderna.

En helt okej första kväll i universitetsstaden. Det snöar massor, och för två tjejer som är uppväxta vid stranden är detta en stor omställning. De har ju aldrig någonsin sett snö förut!


Sara, Simsdeluxe

Svar: Jag skapade en helt ny Simsmapp. :( Trodde att det var CC men det visade sig att det var något i min DCCache som blivit korrupt (trodde jag) så jag skapade en helt ny mapp. Kommer ett inlägg snart där jag förklarar mer ingående hur jag löste problemet. :)

Rolo

Kul med snö för första gången, Chanel och Cornelia!

sandraemrosen.blogg.se

Åh, fyfan vad coolt :D jag spelar också Sims dock spelar jag bara Sims2, provade sims 3 en gång men tyckte det var ganska så svårt :/

Stina

Var kommer huset ifrån?:D Jättefint :)

Svar: Du hittar deras hus här: http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-lots-residential/title/modern-starter-3/id/1089042/ :)
"Kaka"

SimsMixy

Vart har du laddat ner deras skin? Har haft ett sånt men det är borta nu :/

Svar: Jag kan tyvärr inte svara på det, jag kommer inte ihåg. :(
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?