Evans - På egna ben

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Efter föräldrarnas pension tyckte tjejerna att de skulle ta sitt pick och pack och flytta ut. De flyttar till ett fräscht och nybyggt hus just vid strandkanten.


Köket är stort och luftigt, precis som den blivande kocken Cornelia vill ha det. Synd bara att de har så lite simdaler så att de inte kan dekorera huset så som de vill.



En stor inflyttningfest måste de ju såklart ha! De bjöd många av sina universitetsvänner, men ingen av dem kunde komma eftersom att det är en lång bit att åka. Istället kom de nya arbetskollegorna och gamla barndomsvänner. En riktigt fartfylld fest blev det, klackarna i taket!


Sara, Simsdeluxe

Oj, vad du spottar ur dig inlägg! Älskar när du är aktiv. :) Ska bli spännande att följa systrarna C nu när de ska arbeta och bilda familj och allt. :)

Svar: Ja, jag är som klistrad framför datorn och vid spelet så mer inlägg kommer det! Haha :D Har många inlägg på G som bara står och är tidsinställda. Hade jag kunnat hade jag lagt ut milslånga inlägg eller typ femtio stycken på en gång!
"Kaka"

SimsMixy

Snyggt hus, btw har du Aurora Skies nedladdningslänk? Installera om datan så, vet att du har haft det i think hehe :D
(Inte store)

Svar: Ja, här hittar du den: http://simsing.blogg.se/2013/february/ladda-ner-aurora-skies-gratis.html :)
"Kaka"

SimsMixy

Men den är typ borta från MediaFire xD
Hittade den också men den funkade inte :/
Och jag har Aurora Skies världen i mappen, men jag vet inte, den finns inte i listan, är det för jag installerade om allt? För jag sparade mappen på min disk och la över sen..

Svar: Hmm.. konstigt... den bör finnas med i listan så jag vet inte riktigt. Jag kan se om jag hittar en ny, fungerande länk :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?