Evans - Andra terminen

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Chandelle gör allting för sina döttrar och har bett grannarna Alto om hjälp. "Om jag lagar din teve, kan jag och min familj få en slant för det?". Några simstimmar senare har Chandelle lagat den gamla teven och eftersom hon lagt ner så mycket tid på det tvekar inte grannarna Alto när det är dags att betala. 


I det gamla flickrummet kämpar systrarna med studerandet. Trots att de har lov kan de nästan inte låta bli att plugga... Universitetet är ju så kul! De längtar redan tillbaka. Alla studentfester, alla killar och den nya studentkorridoren de ska flytta in i.


Veckorna har gått riktigt snabbt och sista helgen är här. Familjen samlas och passar på att äta tårta till frukost innan det är dags för tjejerna att ge sig av. Pappa Kens tårtbit står redan på bordet, han har inte ens tagit sig upp ur sängen ännu. 
Efter några timmars bilfärd är de äntligen framme på universitetet igen. De har sagt hej då till sina föräldrar och vänner hemma i Isla Paradiso. Den här gången ska de som sagt bo i en studentkorridor med en massa andra studenter. Det här är mest troligt den sista terminen, sen kan de ta examen och börja sina egna liv vart de än vill. 

Cornelia och Chanel väljer ett stort två-persons-sovrum så att de kan dela med varandra. Ett stort rum på andra våningen med en egen trappa ut. De blir dock väldigt besvikna på inredningen... billiga studentmöbler och fula tapeter. Dags för renovering! 


simmarsmulan

Åh vad kul att du är tillbaka!!

Sara, Simsdeluxe

Känner inte igen byggnaden de flyttat in i! Var ligger den? Eller har du byggt den själv/laddat ner den? :)

Svar: Jag har laddat ner den! Du hittar den här:http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6993459 :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?