Profilsim till MyLifeAsASim

| Postat i: Allmänt, Skapelser
För några dagar sedan gjorde jag en till "profilbildssim" till Mylifeasasim. Det är andra gången jag gör en åt henne! Så bli inte förvånade om det dyker upp lite bilder på denna simpla skapelse. Hade jag kunnat exportera simmar hade jag gjort det, men nu kan jag tyvärr inte göra det. Sorry guysss :)
 


Sara, Simsdeluxe

Legginsen! Älskar! Varifrån?

rebecca

Var är håret ifrån?!?

Svar: Jag har redan gjort ett inlägg om det. Här: http://simsing.blogg.se/2013/october/wcif-mikaels-har.html
"Kaka"

Sofia

Jag är jätte nöjd!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?